4 juli 2009

Dagens out fit

Två av mina manliga bloggande vänner har på sistånde börjat fundera över sin stil, eller brist på sådan. Jag tror det beror på värmen. Herrarna är ju halvvägs i livet och kloka sådana som vet att det är det inre som räknas. Dagens out-filt-bilder börjar på poppa upp på bloggarna.

Spörsmål över längden på strumpskaft, kommande shopping i Egypten blir till humor på högsta nivå.

Vad ni än gör - bli inte några välputsade Manolograbbar.
Frk Lugn bjussar på en länk där ni kan läsa och bli lite avskräckta.

Besitter man egenskaper som humor, charm en skopa EQ och lite bildning så räcker det med att vara rentvättad, ha kläder som det inte ser ut som man sovit i de senaste nätterna.

Skickar med ett litet filmtips. Den här ska iallafall jag gå på i sommar.

2 kommentarer:

Eddie sa...

Kolla in vad jag köpte idag du frkLugn! Nu dyker du väl upp i kappelet när som helst kan jag tro...

FrkLugn sa...

Voo, vad ska jag säga? Jag är fan mållös. Självklart kommer jag förbi och inspekterar kapellet och kilten. Men vad du är gör, håll ordning på grejerna när du börjar använda vinkelkapar och andra heavyduty-verktyg. Annars får du kanske gå i kjol för resten av livet.