28 januari 2012

Lyckopåse


Hindersmässan pågår med allt vad det innebär i form av allmänt krimskrams blandat med markandsgodis. Men vi ratade den, som vanligt, bör tilläggas. Jag vet knappt när jag besökte den senast.

J jobbade även denna lördag så jag passade på att rensa undan på jobbet. Just nu har vi fullt upp och är korta på personal så lite extratimmar i lugn och ro är inte fel. Innan jobbet så åkte jag inte till stan och köpte några plattor på Najz Prajz som jag var sugen på. First Aid Kit och Louise Hoffsten fick följa med hem i påsen.

En sväng till Jakobssons möbler för att hämta hem den beställda soffkudden hanns med. Vi ramlade ner i en en säng för 40.000 och jisses så skön den var! Jag höll på att ta fram telefonen och sms:a låna. Ville knappt kliva upp ur den. Verkligheten kallade så vi for hem för lite mat. Nu ska vi hjälpa barnafadern lite med flytten.  Först ska lördagstrisslotten skrapas. Kanske sängdrömmen kan blir realitet?





Published with Blogger-droid v2.0.2

2 kommentarer:

Trajjamajja sa...

Här är det travet man hoppas på. Miljonär kanske!?
Men Louise Hofsten - är hon verkligen bra? Hmmmmm...

FrkLugn sa...

Mmm ... hon är VERKLIGEN bra!